Reklama Google ADS

Istnieje wiele świetnych sposobów, aby wyglądać bardziej widocznym w Internecie. Oczywiście wraz z SEO możesz pomyśleć o skonfigurowaniu usług Google Ads PPC. Ale co dokładnie robi specjalistyczna kampania Google Ads PPC? Czy różni się od Google AdWords? Ile kosztuje Google Ads PPC? Nie martw się. W ViralMedia Media pewni, że mamy odpowiedzi. Google Ads PPC pomoże Ci dotrzeć do wielu odpowiednich wyszukiwarek. Czytaj dalej, jak skonfigurowanie kampanii Google Ads pomoże Ci ulepszyć swój profil.

PPC, czyli pay per click, to forma reklamy w wyszukiwarkach. Możesz ustawić krótką reklamę lub notkę, która pojawi się u góry wyników wyszukiwania Google. Wybierasz frazę lub wyszukiwane hasło, które jest dla Ciebie istotne i płacisz za kliknięcia. Oznacza to, że płacisz za określoną liczbę konwersji w swojej witrynie. To świetny sposób na zagwarantowanie wizyt! Używany razem z SEO, jest to również cenny sposób sprawdzania, które wyszukiwane hasła przynoszą Ci najbardziej wartościowy ruch.

To jest coś, w czym ViralMedia może pomóc Ci wypracować w dłuższej perspektywie. SEO i PPC to doskonałe długoterminowe usługi marketingowe online.

Google robi wiele dla firm, które muszą się promować poza organicznym SEO, PPC; AdWords i Google Business Advertising bezproblemowo współpracują ze sobą. Agencja Google Ads PPC pomoże Ci również przyjrzeć się innym sposobom kupowania i ustalania priorytetów przestrzeni reklamowej. W ramach tej samej kampanii marketingowej możesz dotrzeć do większej liczby osób niż kiedykolwiek wcześniej. Co więcej, pojawisz się tylko tym osobom, które naprawdę chcą szukać Twoich usług. Jeśli nie masz pewności, jak zarządzać reklamami Google dla małych firm w Polsce, warto porozmawiać z czołowym ekspertem. ViralMedia zajmuje się reklamą organiczną i płatną. Dlatego możemy pomóc w zbudowaniu strategii marketingowej obejmującej wszystkie podstawy.

Napisz w czym możemy Ci pomóc:


Wiemy Czym jest skuteczności

Jak Pomożemy Ci Rozwijać Firmę Dzięki Google Ads

Reklamy Google to świetne narzędzie, które działa szybciej niż SEO. Nasz zespół profesjonalistów pomoże Ci dotrzeć do klientów, którzy szukają produktu podobnego do Twojego. Adwords są uważane za ważne, ponieważ tylko niewielka ilość informacji o produkcie może przekonać ludzi do zakupu tego produktu. Zwiększa świadomość Twojej marki. Właściwe działanie naszego zespołu Twoimi wysiłkami może zdziałać cuda w Twoim biznesie.

kampanie reklamowe Google ADS
01
01
Konfiguracja kampanii Google ADS

Nasz zespół radzi sobie z tym ekscytującym procesem z największą łatwością. Wiedzą, jak wyśrodkować kampanię na celu i dopasować ją do głównego tematu, takiego jak sprzedaż lub ruch w witrynie.

02
02
Optymalizacja kampani Google ADS

Optymalizacja jest konieczna, aby zobaczyć wyniki kampanii. Kolejny krok do prowadzenia kampanii, optymalizacje mogą mieć ogromny wpływ na wyniki.

03
03
Raportowanie

Raportowanie ma na celu sprawdzenie skuteczności Twoich reklam Google. Zapewnia dokładne statystyki dotyczące tego, ile osób trafiło na Twoją witrynę za pośrednictwem swojego telefonu komórkowego, witryny lub aplikacji.

04
04
Zmierz i zmodyfikuj

Jako wyspecjalizowana agencja PPC zajmująca się handlem elektronicznym, będziemy stale sprawdzać zwroty z wydatków na reklamę, przychody i skuteczność, dostosowując podejście do potrzeb.

Co to jest reklama PPC?

PPC oznacza „płatność za kliknięcie”. Jak sama nazwa wskazuje, ta forma płatnego marketingu oznacza, że ​​reklamodawcy płacą opłatę tylko wtedy, gdy ich reklama zostanie kliknięta. To bardzo różni się od SEO, które polega na przyciąganiu użytkowników do Twojej witryny „organicznie” (bez ponoszenia opłat).

Najczęściej stosowaną formą marketingu PPC jest Google Ads. Ta forma PPC polega na „licytowaniu” słów kluczowych odpowiednich dla Twojej firmy, w celu umieszczenia na wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Podobnie jak w przypadku organicznego marketingu w wyszukiwarkach, im wyżej zajmujesz pozycję w wynikach wyszukiwania, tym większą grupę odbiorców przyciągniesz. Zaletą płatnych reklam jest to, że pojawiają się nad wynikami organicznymi!

Chociaż podstawy marketingu PPC są stosunkowo proste, za kulisami dzieje się cholernie dużo, aby zagwarantować sukces. Od wyszukiwania i wybierania wartościowych słów kluczowych do tworzenia zoptymalizowanych kampanii, zwycięska kampania wymaga wielu umiejętności. Nie wspominając o tym, że wszystkie skuteczne kampanie PPC wymagają stron docelowych zaprojektowanych do konwersji!

Jeśli Twoja kampania reklamowa zaznaczy wszystkie powyższe pola, Google może obniżyć koszt każdego kliknięcia, co spowoduje wyższe zyski Twojej firmy. To dlatego wiele osób zwraca się do agencji PPC, ponieważ jeśli chcesz cieszyć się sukcesem PPC, musisz zrobić to dobrze.

Co to jest Google Ads?

Google Ads to z pewnością jedna z najpopularniejszych form marketingu PPC. Działa w tradycyjnym modelu płatności za kliknięcie, co oznacza, że reklamodawcy licytują słowa kluczowe i wnoszą opłatę za każdym razem, gdy ich reklama zostanie kliknięta. Im silniejsza kampania, tym większe prawdopodobieństwo, że pojawi się na najwyższych pozycjach. W ocenie siły kampanii PPC jest wiele rzeczy, dlatego wiele osób zwraca się o pomoc do agencji PPC. Google weźmie pod uwagę Twój Ranking Reklamy – jest on obliczany przez pomnożenie stawki CPC (najwyższej stawki, jaką wydasz) i Wyniku Jakości (jak dobrze zoptymalizowana jest Twoja kampania). Obliczając Twój Ranking Reklamy, Google będzie wiedzieć, gdzie i kiedy umieścić Twoją reklamę bez przekraczania budżetu.

 

Co to jest Google Merchant?

Google Merchant to absolutny must-have dla sklepów e-commerce, które chcą sprzedawać więcej produktów. Prawidłowo zoptymalizowane reklamy produktowe Google przyciągają użytkowników zdjęciami i informacjami o produktach, umożliwiając im łatwe porównywanie funkcji z konkurencyjnymi produktami. Jeśli użytkownik kliknie Twoją reklamę Zakupów Google, zostanie przekierowany bezpośrednio na stronę produktu.

Google Merchant działają dzięki plikom danych produktowych, które są przetwarzane za pomocą algorytmu. Plik produktowy to coś, co przesyłasz do Google; zawiera wszystkie ważne informacje o Twoich produktach, w tym tytuły, opisy, obrazy i ceny. Google następnie weźmie te informacje i pokaże Twoje produkty użytkownikom z podobnymi zapytaniami.

Wspaniałą rzeczą w Zakupach Google jest to, że umożliwiają korzystanie ze zdjęć. Jest to korzystne dla osób podejmujących decyzję o zakupie, ponieważ eliminuje wszelkie szare obszary. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak Google Merchant mogą ulepszyć Twój e-commerce, skontaktuj się z naszymi ekspertami z agencji Google Merchant.

Co to jest sieć reklamowa Google?

Istnieją dwie części Google Adwords – sieć wyszukiwania i sieć reklamowa. Reklamy tekstowe firm reklamujących się w sieci wyszukiwania będą wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony firmy korzystające z sieci reklamowej będą miały wizualne reklamy „displayowe” w całym internecie. Zwykle ma to postać banera graficznego — może go wyświetlać każda witryna obsługująca reklamy.

Jak działa reklama Google ADS?

Aby PPC działało efektywnie, konieczne jest posiadanie dużej wiedzy i planowania strategicznego. Nie możesz po prostu płacić dużych sum pieniędzy i oczekiwać natychmiastowego zwrotu. Z pomocą agencji e-commerce PPC Zamiast tego, Twoje reklamy zostaną ocenione w automatycznym procesie znanym jako „Aukcja reklam”. Aukcja reklam określa trafność i ważność Twoich reklam, decydując, gdzie umieścić je w wynikach wyszukiwania. Dlatego tak ważna jest optymalizacja płatnych reklam w oparciu o standardy branżowe i najlepsze praktyki.

Jak PPC współpracuje z SEO?

Zarówno nasze kampanie PPC, jak i strategia SEO idą w parze. Im więcej platform używasz do reklamowania się online, tym większy ruch i konwersje przyciągniesz do swojej witryny.

Wspaniałą rzeczą w PPC jest to, że daje dostęp do ogromnej gamy prawdziwych danych o słowach kluczowych. Są to dane słów kluczowych oparte na rzeczywistych nawykach i trendach wyszukiwania, a nie na szacunkach w narzędziu. Posiadanie tego dodatkowego wiarygodnego źródła informacji pozwala zespołowi SEO na podejmowanie organicznych decyzji optymalizacyjnych na podstawie danych o płatnych słowach kluczowych. Ostatecznie obie formy marketingu online napędzają się nawzajem. Jeśli szukasz zespołu ekspertów i dedykowanego opiekuna klienta. Skontaktuj się z nami, aby omówić kolejne kroki.

Dlaczego PPC jest ważne dla e-commerce?

Jak zapewne wiesz, e-commerce jest niesamowicie oparty na danych. Liczby w arkuszu kalkulacyjnym decydują o większości Twojego modelu biznesowego i wydajności. PPC to wspiera – postęp można śledzić do ostatniego grosza. To w dużej mierze strategia oparta na danych.

Oczywiście nie chodzi tylko o liczby. PPC doskonale nadaje się również do e-commerce, ponieważ jest bardzo ukierunkowanym sposobem marketingu. Możesz zdecydować, jaki dokładnie produkt chcesz reklamować i do kogo się reklamujesz. Jest w pełni konfigurowalny i pozwala uniknąć marnowania pieniędzy na bezinteresowne wyszukiwania.

Jak szybko pojawiają się wyniki PPC?

Kilka czynników określa, jak szybko pojawią się wyniki PPC. Obejmuje to charakter Twojej branży, budżety, cele, bieżące ustawienia i tak dalej. Wszystkie te czynniki zostaną omówione przed rozpoczęciem kampanii PPC. Od tego momentu ustalimy ramy czasowe w oparciu o te czynniki. Jak każda forma marketingu internetowego, kluczowa jest komunikacja i współpraca z Twoją agencją PPC. Im szybsze działania zostaną zatwierdzone i na żywo, tym szybciej przyjdą rezultaty!

Jak zaczyna się strategia PPC?

Twoja podróż PPC rozpocznie się, gdy tylko się z Tobą skontaktujesz. Nasi specjaliści ds. marketingu PPC są gotowi i czekają, aby dowiedzieć się wszystkiego o Twoim biznesie i celach online! 

Po konsultacji z przyjemnością zrozumiemy Twoją obecną sytuację i wszelkie przeszkody na Twojej drodze. Następnie przystąpimy do pracy nad zbudowaniem oferty PPC dostosowanej do Twojej firmy. Twoja propozycja będzie zawierała wszystko, co musisz wiedzieć o Agencji Viral Media, a także o naszym sposobie pracy! Aby stworzyć najlepszą możliwą strategię PPC, będziemy potrzebować tymczasowego dostępu do Twojego konta Google Analytics i Google Ads.

Skontaktuj się z naszą agencją PPC we Wrocławiu już dziś, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług PPC.