AUDYT SEO

Nowoczesny krajobraz internetowy może zapewnić Twojej firmie niezliczone możliwości dotarcia do grupy docelowej, zaangażowania klientów i zwiększenia świadomości marki. Wyzwanie polega na znalezieniu najlepszych sposobów skutecznego przyciągnięcia ruchu do witryny i konwersji tych wizyt na sprzedaż . Techniczne SEO może pomóc w zarządzaniu tym organicznym wzrostem i zachęcić potencjalnych klientów do wybrania Twojej firmy spośród konkurencji.

Jedną z usług SEO, które oferuje nasza agencja, są audyty SEO. Ten kompleksowy audyt dostarcza bezcennych informacji na temat aktualnej wydajności SEO Twojej witryny i istniejących problemów, które mogą negatywnie wpłynąć na pozycję Twojej witryny w wyszukiwarkach. Audyt SEO zawiera również szczegółowe wyjaśnienia niektórych z najczęstszych problemów, które mogą mieć wpływ na Twoją witrynę, dzięki czemu możesz zrozumieć dane i zacząć opracowywać skuteczny plan radzenia sobie z wyzwaniami.

Wyniki Audytu SEO mogą ujawnić wiele aspektów witryny, z których wiele może pomóc w zrozumieniu niskich pozycji w wyszukiwarce Google. Wiedza o tym, jakie czynniki wpływają na Twoje miejsce w wynikach Google, może wskazać Ci kierunek podczas tworzenia strategii SEO i marketingu cyfrowego. Ten kompleksowy audyt może wskazać niektóre z najczęstszych problemów, które mogą mieć wpływ na Twój ranking.

Audyt SEO Wrocław i indeksowanie

Gdy Twoja witryna jest nowa na serwerze hostingowym, roboty indeksujące Google są zwykle bardziej agresywne w dążeniu do gromadzenia odpowiednich danych do analizy statystycznej. Jednak niektóre routery hosta postrzegają to agresywne indeksowanie jako złośliwy atak i odpowiadają, blokując roboty Google. Oczywiście odmowa dostępu Google do Twojej witryny może zniszczyć pozycję w rankingu, dlatego ważne jest, aby upewnić się, że router hosta nie blokuje robotów indeksujących .

Audyt SEO w celu ustalenia nieprawidłowych metatagów

Niektóre ustawienia prywatności strony WWW dają właścicielom witryn możliwość blokowania niektórych treści z wyszukiwarek . Jeśli dodasz ten metatag „bez indeksu” do swojej witryny, Google uszanuje go i usunie Twoją witrynę z wyników wyszukiwania. Skontaktuj się już dziś dla Ciebie usługa audytu SEO we Wrocławiu.

Audyt SEO w celu identyfikacji treści o niskiej jakości.

Obecne algorytmy wyszukiwarek uwzględniają jakość zawartości witryny. Określenie poziomu jakości własnych treści może być trudne, zwłaszcza gdy próbujesz dowiedzieć się, jak wyszukiwarki ocenią jakość.

Audyt SEO w celu znalezienia nieefektywnych linków zwrotnych.

Budowanie sieci linków zwrotnych może być wyzwaniem, zwłaszcza ze względu na ograniczenia Google dotyczące tego procesu. Algorytm Google nadaje priorytet ruchowi organicznemu i organicznym linkom zwrotnym i może karać sieci linków wstecznych zbudowane lub opłacane przez właścicieli witryn. Jeśli algorytm ustali, że linki zwrotne mają na celu sztuczną manipulację rankingiem, Twoja witryna może otrzymać niższą pozycję w rankingu lub nawet zostać ukarana karą .
To tylko kilka typowych czynników, które mogą wpływać na ranking Twojej witryny. Zbadanie wyników audytu SEO może pomóc Ci dokładnie określić, na czym należy skoncentrować swoje techniczne wysiłki SEO, aby uzyskać maksymalny efekt w Google.

Napisz w czym możemy Ci pomóc:


Wiemy czym jest mocne SEO

Lista kontrolna Audytu SEO

Po pozyskaniu nowego klienta lub rozpoczęciu pracy w nowej organizacji większość specjalistów SEO przeprowadza dogłębny audyt SEO. Aby iść tam, dokąd idziesz, musisz najpierw zrozumieć, gdzie jesteś. Wtedy przydaje się audyt optymalizacji wyszukiwarek. Gdziekolwiek ludzie Cię szukają — czy to Twoich produktów, usług czy tematów, w których jesteś ekspertem — tam właśnie chcesz być.

Oznacza to, że jest to niezbędne do poprawy Twojej widoczności w rankingach Google i innych wyszukiwarek. Audyt SEO działa jak mapa drogowa przedstawiająca drogę, którą podążasz, aby tam dotrzeć.

Audyt SEO
01
01
Koncentracja na zaangażowaniu klienta

Niezwykle ważne jest, abyśmy rozumieli drogę i oczekiwania klienta. Badamy Twój rynek, aby znaleźć głębokie spostrzeżenia konsumenckie, które będą kluczowe w formułowaniu dostosowanej do Ciebie strategii marketingu cyfrowego.

02
02
Jesteśmy innowacyjni

Staramy się być najlepsi. tworzymy, wprowadzamy innowacje i odkrywamy, dzięki czemu możesz wyprzedzić swoją grę, bez względu na to, jak szybko się ona porusza. To była nasza pasja od pierwszego dnia i nadal będzie nas napędzać.

03
03
Dedykowany kierownik projektu

Zostanie Ci przydzielony dedykowany opiekun konta, z którym będziesz ściśle współpracował podczas całego projektu i kampanii. Będziesz mieć bezpośredni dostęp do naszego procesu i wszystkich naszych usług wraz z raportami z postępów.

04
04
Skoncentruj się na rozwoju

Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć sukces. Gorąco przekraczamy nasze wysiłki, aby upewnić się, że idziemy o krok dalej, budujemy na naszej wiedzy i doświadczeniu, aby stale dostarczać wyniki przekraczające Twoje oczekiwania.

Nasze podejście do SEO

Sekret wysokiej wydajności i przyjaznych SEO witryn to stabilna podstawa i dobra architektura. Można to ustalić poprzez obszerny audyt i dogłębną analizę. Poprzez szczegółowe badania i wieloletnie doświadczenie w branży interpretujemy Twoje dane, aby stworzyć praktyczny plan, który będzie działał w ramach określonych przez Ciebie parametrów i budżetów.

Dbamy o to, aby Twoja historia została zrozumiana przez wyszukiwarki i staramy się łączyć najważniejszego klienta poprzez jego wyszukiwania. Cyfrowa analiza marketingowa pomaga stać się łatwo wykrywalnym dla odbiorców i osiągać lepsze wyniki, które nie maleją. To nauka, która wyróżnia Cię w wyszukiwarkach i umożliwia dostęp do ludzi, którzy Cię potrzebują, kiedy oni Cię potrzebują. Robimy to właśnie z danymi opartymi na inteligencji i przetestowanymi technikami optymalizacji.

Co to jest audyt SEO?

Celem audytu jest zidentyfikowanie jak największej liczby fundamentalnych problemów wpływających na wyniki bezpłatnych wyników wyszukiwania. Audyt SEO ujawni:

  • Kwestie techniczne SEO
  • Problemy ze strukturą strony internetowej
  • Problemy z SEO na stronie
  • Potencjalne problemy poza siedzibą
  • Problemy z doświadczeniem użytkownika
  • Luki w treści i możliwości
  • Konkurencyjne statystyki rynkowe
  • Audyt to standardowa procedura, która powinna odbywać się regularnie – jest to w zasadzie „kontrola stanu” Twojej witryny.

Czym powinien być audyt SEO?

Przede wszystkim audyt powinien być kompleksowy. Powinien obejmować zarówno elementy strukturalne, jak i treści, które wpływają na widoczność SEO. Powinna dawać „pełny obraz” tego, co dzieje się w twoim obecnym stanie. Wszelkie brakujące elementy mogą skutkować niepotrzebnymi lub niewłaściwymi zaleceniami.

Twój audyt powinien być łatwy do zrozumienia. Jako właściciel firmy powinieneś być w stanie połączyć kropki, w jaki sposób problemy SEO wpływają na Twoje priorytety, cele lub przychody online. Wszelkie zalecenia powinny jasno sprowadzać się do nadrzędnych celów biznesowych.

Powinna istnieć jasna droga do zakończenia; priorytetowe z przewidywanym wpływem i wysiłkiem związanym z każdym zaleceniem.

Czym nie powinien być audyt SEO?

Nie należy spieszyć się z audytem SEO. Po prostu potrzeba czasu, aby odkryć podstawowe przyczyny problemów wpływających na zdrowie w Internecie. W zależności od wielkości Twojej witryny, właściwy audyt może zająć od 2 do 6 tygodni. Podczas dokonywania poważnych zmian w dowolnej witrynie wymagana jest należyta staranność, a specjalista SEO musi przeprowadzić dokładne dochodzenie, aby sformułować dokładne, skuteczne zalecenia.

Chociaż niektóre elementy techniczne są wymagane dla wszystkich stron internetowych, analiza sytuacyjna powinna zostać przeprowadzona na początku audytu SEO, aby wyostrzyć obszary zainteresowania tej witryny.

  • Ile 301 (przeniesionych na stałe) znajduje się na stronie?
  • Ile 302 (przeniesionych tymczasowo) znajduje się na stronie?
  • Ile 401?
  • Ile 403?
  • Ile 404?
  • Ile 5xx?

Co jest analizowane w audycie SEO?

Chociaż audyty SEO mogą się nieznacznie różnić, każdy z nich powinien przeanalizować podstawowe techniczne „stawki tabeli” SEO, takie jak mapy witryn, błędy serwera i metadane. Na wysokim poziomie audyt powinien obejmować dostępność, indeksację i optymalizację.

W audycie SEO w Bold Orange nasi eksperci analizują ponad 193 różne elementy SEO w następujących kategoriach:

  • Audyt techniczny
  • Analiza indeksacji
  • Kody statusu
  • Przekierowania
  • Szybkość strony
  • Struktura adresu URL
  • Robots.txt
  • Mapa witryny XML
  • Tagi kanoniczne
  • Powielanie
  • Indeksowanie
  • Problemy ze starszymi domenami
  • Analiza poza stroną
  • Analiza mobilnego SEO
  • Międzynarodowa analiza SEO
  • Audyt na stronie
  • Struktura zawartości witryny
  • Badanie słów kluczowych
  • Analiza motywu
  • Użycie słowa kluczowego
  • Analiza metadanych (tytuły stron, opisy meta, tagi nagłówków)
  • Schemat
  • Doświadczenie użytkownika
  • Obrazy i wideo
  • Linki wewnętrzne i mapa witryny HTML
  • Audyt dziennika serwera
  • Analiza budżetu indeksowania

Czego można się spodziewać w trakcie i po audycie SEO?

Jak wcześniej wspomniano, audyt SEO może zająć od 2 do 6 tygodni. W tym czasie specjalista SEO analizuje i odkrywa możliwości SEO w Twojej witrynie. Jednak odprawy co dwa tygodnie lub co tydzień pozwalają Tobie i Twojemu zespołowi być na bieżąco z postępami.
W każdym audycie strony internetowej odkryto kilka mało znaczących możliwości. Gdy tego typu spostrzeżenia zostaną odkryte, nasz zespół natychmiast je przekaże. Daje to możliwość odzyskania widoczności podczas przeprowadzania pozostałej części audytu.

Po zakończonym audycie Twój zespół zostanie zaproszony na prezentację, podczas której Twój specjalista SEO opowie o wynikach i rekomendacjach. Zespół SEO Bold Orange przeprowadzi Ciebie i Twój zespół przez mapę drogową do końca, abyś wiedział, czego się spodziewać i kiedy. Dodatkowo otrzymasz kompleksową analizę stanu Twojej strony. Wszystko to jest dostosowane do Ciebie i Twojej konkretnej sytuacji.

Dlaczego ważne jest regularne audytowanie witryny?

Twoja witryna jest „centrum” Twojej marki online – dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać, czy wszystko jest w porządku. Należy również pamiętać, że Twoja witryna jest żywą własnością cyfrową i zazwyczaj nie jest w stagnacji przez długi czas. W każdym roku treść jest dodawana i/lub usuwana z Twojej witryny. Z tego powodu audyty powinny odbywać się regularnie. Zalecamy, aby strony internetowe były audytowane co najmniej raz w roku. Dzięki temu Twoje zespoły mogą naprawiać krytyczne problemy w miarę ich pojawiania się.

Istnieją inne elementy SEO, na które powinieneś zwrócić uwagę po audycie, aby zachować konkurencyjność. W końcu techniczne podstawy to nie koniec drogi do sukcesu SEO. Ważne jest, aby zwracać uwagę na działania SEO konkurencji, śledzić najnowsze najlepsze praktyki dotyczące wyszukiwarek i utrzymywać lokalne najlepsze praktyki SEO, jeśli Twoja firma zależy od klientów odwiedzających adres fizyczny. Wszystkie te elementy są elementami skutecznej strategii SEO i powinny być następstwem Twojego audytu i bieżącej konserwacji SEO.