FACEBOOK ADS

Czy wiesz, że 96% marketerów w mediach społecznościowych uważa Facebooka za najskuteczniejszą platformę reklamową w mediach społecznościowych? Nie ma znaczenia, czy jesteś firmą z listy Fortune500, czy małą firmą, która dopiero zaczyna, nie potrzebujesz ogromnego budżetu, aby reklamować się na Facebooku. W rzeczywistości marketerzy mogą zacząć dostrzegać wyniki stosunkowo szybko, gdy budżet jest ustalony, a wszystkie cele są jasno określone. Facebook Ads sprawdził się zarówno w przypadku firm B2C, jak i B2B, prowadząc do ogromnych sukcesów w ich wynikach marketingowych po reklamie na Facebooku.

Czym dokładnie jest reklama na Facebooku?

Reklama stworzona przez daną firmę na Facebooku, która pojawia się internautom Facebooka spowodowane aktywnością użytkownika, informacji ogólnych i profilowych, informacji o posługiwaniu się urządzeniem i działalności poza Facebookiem. Każdy reklamodawca jest inny, dlatego konieczne jest zrozumienie celu reklamowego – celu, który chcesz osiągnąć za pomocą konkretnej kampanii reklamowej. Marketingi i przedsiębiorstwa muszą mieć pewność, że są one wykazujące rzeczą prawy do OSOBY PRAWO przy właściwym czasie.

Ile kosztują reklamy na Facebooku?

Przed utworzeniem reklam na Facebooku musisz zrozumieć:

Twój cel biznesowy — powód, dla którego wyświetlasz reklamę
Zrozumienie, do kogo chcesz dotrzeć
Dzienny lub dożywotni budżet na reklamę
Zdjęcia lub filmy do umieszczenia w reklamie
Większość firm chce osiągnąć określony cel za pomocą reklamy, np. zwiększyć ruch na swojej stronie, więcej polubień/wyświetleń stron, rejestracje na webinary itp.
Zrozumienie i wybranie swoich celów i zadań to pierwszy krok w tworzeniu reklamy na Facebooku.
Przed utworzeniem reklam na Facebooku ważne jest również zrozumienie części reklamy na Facebooku, aby zapewnić jak największy sukces kampanii reklamowej.

Podstawowe części składające się na reklamę:

  • Reklama reklamowa : obraz i tekst reklamy, które udostępniają Twój przekaz idealnym odbiorcom
  • Kierowanie: odbiorcy, do których kierujesz reklamę
  • Miejsce docelowe: miejsce, w którym pojawia się reklama
  • Stawka: kwota, jaką chcesz zapłacić, aby klienci zobaczyli Twoją reklamę i podjęli pożądane działanie desired
  • Budżet: kwota, którą chcesz wydać na kampanię reklamową
  • Harmonogram: czas wyświetlania reklamy
    Podczas tworzenia reklam na Facebooku każda reklama ma obraz i tekst.
    Najlepsza długość nagłówka to tylko CZTERY słowa.

Zamiast próbować dostarczać wszystkich informacji lub wyjaśniać każdy szczegół dotyczący Twojego produktu/usługi, pisz krótko i ekscytująco. Chcesz przyciągnąć uwagę i skłonić odbiorców do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej , wzbudzić ich zainteresowanie i nakłonić ich do podjęcia pożądanego działania. Po utworzeniu reklamy ustalasz budżet i stawkę za każde kliknięcie lub tysiąc wyświetleń, które uzyska Twoja reklama. Użytkownicy widzą wtedy Twoje reklamy w swoich kanałach informacyjnych lub na pasku bocznym.

Cele kampanii reklamowej na Facebooku

Kreując reklamę warto wiedzieć, że mocniejszy przekaz daje wiele więcej więcej niż tylko prezentacja produktu. Silny przekaz tworzy więź i sympatię z Twoim klientem a także jeśli Twoja reklama będzie dobra. Pamiętaj, aby zademonstrować, w jaki sposób Twój produkt lub usługa może pomóc osiągnąć ich cele, rozwiązać ich problemy i ułatwić im życie. Korzystając z systemu Facebooks, zapewnia firmom możliwość przetestowania różnych kanałów i opcji kierowania, aby znaleźć najbardziej opłacalny sposób na zwiększenie sprzedaży.

 

We get results

Social Media Marketing & Management Services

With a custom social media marketing service plan, your business can start building brand awareness, as well as generating revenue from social media platforms like Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, and more.

01
01
Improve SEO Rankings with Social

Top ranking sites consistently use social media to encourage and improve upon their search visibility.

02
02
Our Writers are US Based Professionals

Many affordable social management companies outsource the writing to foreign countries. We don’t!

03
03
Extra Promotion & Syndication Options

Our pro and enterprise plans offer community management message forwarding and audience boost features.

04
04
No Long-Term Contracts

You can cancel your social marketing plan at any time. There are no long-term contracts required to get started!

Social Marketing Plans

Flexible Pricing Plans

We have experience working with large and small businesses and are ready to
develop a targeted strategy and plan that’s just right for you.
Basic
Basic

$ 59.99

Monthly Package

  • 5 posts per month
  • 2 social platforms included
  • Profile creation and/or review
  • SEO coordination
  • Integrated hashtag strategy
  • No long-term contracts
Essential
Essential

$ 89.99

Monthly Package

  • 10 posts per month
  • 3 social platforms included
  • Everything in Basic
  • Optimized posting times
  • Call-to-action posts
  • Dedicated writer
Growth
Growth

$ 169.99

Monthly Package

  • 20 posts per month
  • 4 social platforms included
  • Everything in Essential
  • Authoritative link earning
  • Advanced profile setup
  • xtended distribution
real testimonials

What They
Say About Our
Company?

Taylor Green
Onum has increased our traffic, keywords, and conversion. We’ve enjoyed working with them and consider them a strategic business partner.
Taylor Green
Client of Company
Emilia Clarke
I should be incapable of drawing a single stroke at the present moment; and yet I feel that I never was a greater artist than now.
Emilia Clarke
Designer
Maria Kloop
Onum has increased our traffic, keywords, and conversion. We’ve enjoyed working with them and consider them a strategic business partner.
Maria Kloop
Developer

Tytuł H2

Opcje kierowania na Facebooka

Targetowanie jest jedną z najważniejszych zalet reklamy na Facebooku, ponieważ daje możliwość wyświetlania reklam określonym typom osób, które najlepiej zaangażują się w Twoje treści i włożą najwięcej pieniędzy do Twojej kieszeni. Grupy docelowe są również wysoce konfigurowalne, co ułatwia kierowanie do osób na podstawie zainteresowań / upodobań, danych demograficznych, lokalizacji, zaangażowania w witrynę internetową i aplikację, grup na Facebooku i wielu innych.

Przykład kierowania na Facebooka

Aby zapewnić jak największy sukces z reklamami na Facebooku, chcesz mieć pewność, że kierujesz reklamy do właściwych osób, rozpoznając ich i łącząc się z nimi oraz dając im realistyczne wezwanie do działania.

 

  • Lokalizacja:  Dotrzyj do osób na podstawie kraju, stanu lub prowincji, aktualnego miasta lub kodu pocztowego
  • Wiek i płeć: zawęź grupę odbiorców na podstawie wieku i płci
  • Język: kieruj reklamy na określone języki
  • Zachowania: docieraj do użytkowników na podstawie ich zachowań lub zamiarów zakupowych, wykorzystania urządzenia itp
  • Połączenia: dotrzyj do osób, które są połączone ze stroną Twojej firmy na Facebooku, aplikacją, wydarzeniem lub ich przyjaciółmi
  • Niestandardowi odbiorcy: stwórz idealną grupę odbiorców za pomocą pikseli, adresów e-mail, numerów telefonów
  • Podobni odbiorcy: docieraj do osób podobnych do Twoich odbiorców

 

Szczegółowy przykład kierowania na Facebook 

Podobni odbiorcy to również popularny sposób dynamicznego kierowania do dobrej jakości odbiorców. Jeśli szukasz dobrego źródła odbiorców, skorzystaj z:

  • Poprzedni klienci
  • Zapisy do newslettera
  • Obserwatorzy na Facebooku
  • Częste osoby odwiedzające witrynę
  • Częste widzowie wideo

 

Główne terminy, które powinno się znać podczas oceniania wyskakujących reklam:

 

  • Kliknięcia : liczba kliknięć Twojej reklamy
  • Wyświetlenia : ile razy Twoja reklama pojawiła się na czyimś ekranie po raz pierwszy
  • Zasięg : liczba osób, którym wyświetliła się Twoja reklama
  • Częstotliwość : średnia liczba wyświetleń reklamy osobie
  • CPM (koszt 1000 wyświetleń) : średnia cena zapłacona za 1000 wyświetleń reklamy
  • CPC (koszt kliknięcia linku) : średni koszt płacony za każdym razem, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę (liczba ta jest obliczana przez podzielenie kwoty wydanej na reklamę przez liczbę uzyskanych kliknięć)
  • Konwersje: działania wykonywane przez klientów (dokonanie zakupu lub dodanie do koszyka w witrynie)
  • Atrybucja: różne działania marketingowe podejmowane przez osobę przed dokonaniem zakupu 

 

Menedżer reklam na Facebooku

Facebook posiada bezpłatne narzędzia do zarządzania i tworzenia reklamam – Facebook Ads Manager oraz Power Editor. Menedżer reklam to kompleksowe narzędzie i centrum sterowania do tworzenia, uruchamiania i zarządzania reklamami na Facebooku. Możesz także przeglądać i dostosowywać swoje kampanie reklamowe oraz przeglądać raporty w czasie rzeczywistym, aby wiedzieć, co działa.